mandag den 25. oktober 2010

Solopgang i Bangkok lufthavn

Efter en "skoen" flyvetur paa 10 timer og 25 minutter naaede jeg lige at ankomme til Bangkok lufthavn i tide til at se den smukke solopgang. Ville maaske have nydt den mere, hvis det ikke havde vaeret fordi jeg vidste, at jeg foerst skulle lette herfra 19.30. So far har jeg det fint, selvom man er lidt radbraekket efter mere end 10 timer lukket inde i en aluminiumscylinder. Og det kan hverken Skittles, en god bog, eller brunch i 10.000 meters hoejde lave om paa. Isaer ikke naar personen ved siden af en i flyveren vaelger at snoefte hvert andet oejeblik gennem alle 10 timer og 25 minutter. Men efter en hel saadan nat uden for meget soevn var baenkene i lufthavnen simpelthen fremragende at ligge paa i et meget vellykket forsoeg paa at indhente noget af den tabte soevn. Efter  cirka 8 timer her i lufthavnen begynder jeg dog kraftigt at overveje hvorvidt Bangkok lufthavn faktisk er en arketektonisk perle, eller jeg blot lider af en afart af "Spicy-laks"-syndromet. Haelder nok mest til det sidste. Men vil nu udforske lufthavnen lidt dybere for burde nok faa et eller andet at spise. Skal nok forsoege at holde denne blog opdateret, men har det som sagt i hvert fald fint stadig.

2 kommentarer:

  1. Kære Kristian - skønt at høre, at du hygger dig - jeg/vi skal følge dig tæt - hvor bliver det bare fedt for dig! Nyd det nu og vi ser frem til mange spændende detaljer om din rejse og hverdag. Kærlig hilsen din moster

    SvarSlet
  2. Spicy-laks! :D
    Jeg skal give dig kålsalat!

    SvarSlet