fredag den 25. februar 2011

Begyndelsen paa en ny aera

Dette bliver mit sidste blogindlaeg fra Aotearoa, "The land of the long white cloud". Efter at have faaet styr paa de sidste smaating inden min afrejse til Asien, og lige naaet en "Movie 'n' burger-night" hos IEP torsdag, begiver jeg mig nu til Papakura til et afsluttende moede med familien foer jeg den 27. februar letter fra Auckland International Airport mod Bangkok.

Min studierejse er efter 4 maaneder kommet til en ende og jeg har laert en hel masse om mig selv (eller bare fjollet rundt som jeg plejer og haft en fed tid?). Jeg foeler virkelig at jeg som et menneske har aendret mig. Som om ;-). Er stadig bare det userioese legebarn jeg var da jeg tog afsted. Har bare haft en stoerre legeplads for det sidste stykke tid.

Selvom jeg har haft en helt fantastisk, tid og det da helt sikkert bliver lidt maerkeligt at skulle forlade det land jeg har brugt de sidste 4 maandeder paa at opleve og udforske, glaeder jeg mig ogsaa til de nye eventyr og oplevelser som venter forude. Bliver uden tvivl ogsaa fantastisk.

Charlotte og jeg starter en blog sammen naar vi lige faar taget os sammen, men skal nok offentliggoere et link til den naar et saadant findes.

Ps. billedet har ikke noget med noget at goere. Var bare et interessant skilt jeg faldt over (men underbygger maaske nogle af konklusionerne i dette blogindlaeg?)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar